Partene
Dette dokumentet inneholder brukervilkår for SNURR AS (org nr. 933 413 055) som eier og driver nettstedet snurroslo.no (heretter omtalt som «oss»).
Brukervilkårene gjelder for alle som har tilgang til nettstedet, omtalt som «kunden».
Aksept av vilkår
Før du tar i bruk, og melder deg på kurs hos oss må du akseptere disse brukervilkårene og bekrefte at du er kjent med personvernerklæringen her. Dette gjøres i forbindelse med at du oppretter en påmelding.
Betaling
For å melde seg på kurs betaler du med Vipps. Ved påmelding mottar du en e-post med bekrefelse om din påmelding. Kurset er booket når du har betalt for din plass.
Levering
Varen er levert når kunden har mottatt bekreftelse på at de er påmeldt et kurs. Dette skjer både som et siste steg i påmeldingsskjemaet her på siden, og de vil i tillegg få en e-post.
Angrerett
Påmelding er bindende. Du har 2 ukers angrerett / avbestilling. Dette skjer ved å sende en e-post til kurs@snurroslo.no.
Mangel ved varen - kjøperens rettigheter og reklamasjonsfrist
Hvis det foreligger en mangel ved varen må kjøper innen rimelig tid etter at den ble oppdaget eller burde ha blitt oppdaget, gi selger melding om at han eller hun vil påberope seg mangelen. Kjøper har alltid reklamert tidsnok dersom det skjer innen 2 mnd. fra mangelen ble oppdaget eller burde blitt oppdaget. Reklamasjon kan skje senest to år etter at kjøper overtok varen. Dersom varen eller deler av den er ment å vare vesentlig lenger enn to år, er reklamasjonsfristen fem år.
Dersom varen har en mangel og dette ikke skyldes kjøperen eller forhold på kjøperens side, kan kjøperen i henhold til reglene i forbrukerkjøpsloven kapittel 6 etter omstendighetene holde kjøpesummen tilbake, velge mellom retting og omlevering, kreve prisavslag, kreve avtalen hevet og/eller kreve erstatning fra selgeren.
Reklamasjon til selgeren bør skje skriftlig.
Konfliktløsning
Klager rettes til selger innen rimelig tid, jf. punkt 9 og 10. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukertilsynet for mekling. Forbrukertilsynet er tilgjengelig på telefon 23 400 600 eller Forbrukertilsynet.no.
Europa-Kommisjonens klageportal kan også brukes hvis du ønsker å inngi en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruker bosatt i et annet EU-land. Klagen inngis her: http://ec.europa.eu/odr.